Over het bestellen en betalen

Stap 1 - Kies een pakket

Om uw huis in de verkoop te kunnen zetten kiest u in onze webshop eerst één van de twee pakketten.

Stap 2 - Uw pakket aanvullen naar wens

De pakketten zijn ingericht op de minimale benodigheden voor het verkopen van uw huis, maar dat betekent uiteraard niet dat onze dienstverlening daar stopt. Beide pakketten kunnen naar wens aangevuld worden met extra diensten, middelen of producten.


In onze webshop vind u het gehele aanbod

Als ervaren makelaar hebben wij een overzichtelijk en compleet aanbod van de deze extra’s ingericht op onze website.

Een voorbeeld:


In dit voorbeeld heeft onze klant gekozen voor het Basis Pakket en deze aangevuld met een Raambord + verkocht sticker en het laten maken van 10 professionele foto’s.

Heeft u gekozen voor het Basis Pakket, maar wilt u later toch een advertentie op Funda. Dat kan altijd. Op elk gewenst moment kunt u het door u gekozen pakket uitbreiden.


Later uitbreiden naar Funda voordelen is op elk moment mogelijk.

Heeft u gekozen voor een Funda Pakket, dan kunt u ook kiezen voor de extra diensten die een Funda advertentie met zich meebrengt. Zo kunt u bijvoorbeeld met een Funda digitale brochure, een Funda promolabel of een Funda Tophuis uw woning beter onder de aandacht te brengen.


Bekijk onze webshop voor alle Funda extra’s

Stap 3 - Eenvoudig online afrekenen

Het pakket en de aanvullende producten die u kiest, worden opgeslagen in uw winkelwagen. Wanneer u uw keuze heeft gemaakt, dan bent u klaar om uw woning in de verkoop te zetten.


U klikt op afrekenen. Bij e-makelaar kunt u betalen met iDeal (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers), Creditcard of PayPal. Voor een gemakkelijke en veilige online betaling werken we samen met Icepay.


lees verder:
Wat gebeurt er na de betaling?
lees terug:
De e-makelaar verkoop pakketten
Introductie